Saturday, September 3, 2011

Вършат ли работа хапчета за отслабване Лида Дайдайхуа?

Постоянно гледам реклами на тези хапчета за отслабване. Моля някой да каже от първа ръка дали стават за нещо изобщо или са поредната излагация на пазара.

Отговор:

Пила съм лида от български сайт,и моите приятелки зарибих и много други хора покрай работата ми редовно си поръчвах от там,и бяхме изключително доволни всички. Обаче кой дявол ме бутна да поръчам от йофеер да си направя някой лев не за друго,и сега 16 човека ми пилят на главата че съм им дала пълен боклук и че не ставал за нищо.И на всичкото отгоре ги излъгах че си ги немога да ви опиша за какъв ад става въпрос,направо незнам какво да правя.Не се лъжете да не останете като мен в необрано лозе………Ако някой иска блистери от китайските хапчета „ЛИДА“мога да му подаря имам около 46 пълни блистера смесени стара нова олд и какви ли не.


Ако някой иска ориинална и наистина 100% китайска лида-нека ми пише на: @@@@@@@@
Да-оригинална е и има поразителен ефект..
Да-мога да го докажа…на онези които знаят,как би трябвало да изглежда оригинала…
Да-има в наякои случаи странични ефекти но си е ендивидуално при всеки организъм-при някои са по-силно изразени,при други-хич ги няма…
Да-може да навредят на организма,но само ако  човека който ги приема пие повече от три последоветени опаковки..
Ако някой иска-нека ми пише на посочения имейл

 
http://www.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=566895 Вие нормални ли сте!!! Моля, преди да се самоубивате прочетете това! Дано оцелеете! На всички УСПЕХ!!!



Източник: http://otgovorite.info/zdrave-fitnes/

No comments:

Post a Comment